maandag 17 maart 2014

Comfortabel Oranje

Mijn lijf:

Ik heb met mijn lijf een echte haat liefde verhouding... Er zijn momenten dat ik mezelf heel mooi vind en er zijn momengten dat ik van mezelf gruwel.
Wanneer ik in mijn hoofd minder zeker ben, straalt dat meteen uit naar hoe ik me in mijn lijf voel. Daar houd ik ondertussen rekening mee.

Je zou denken dat ik op dat soort momenten just zwart zou dragen, maar bij mij is het vaak anders om. Ik zie zwart als een canvas waar de kleuren van mijn persoonlijkheid sprankelend uit komen. Ik ben geen saai persoon , maar door zwart te gebruiken heb ik het idee dat mijn ware ik duidelijker zichtbaar is.

Kleur draag ik ook, maar dan juist op de dagen dat ik me iets minder sterk in mijn vel voel. Mijn favorieten zijn dan oranje paars en groen.. waarvan ik weet dat paars staat voor persoonlijke groei en oranje geloof ik voor spirituele groei.. Je zou dus kunnen denken dat ik de kleur aantrek die ik op dat moment nodig heb.

De outfit van vandaag heb ik gedragen naar een spirituele beurs. En o wat een goede keuze, ik heb me de hele dag prettig en mooi gevoeld, had het idee dat ik mooi tussen het publiek voiel , maar dat mijn persoonlijkheid ook goed zichtbaar was.

Draag jij bij bepaalde gemoedstoestanen ook bepaalde kleuren?


Mijn stijl:

Ik ben al tijden fan van de Curve Collective en de Stylicious jurken , zijn niet alleen prachtig dromerig, maar ze dragen ook heerlijk, ze zijn lekker licht en luchtig waardoor ik ze ook graag draag op een warme dag. Omdat ze zo fijn dragen voel ik me er ook fijn in... Een echte jurk om te dragen wanneer ik mensen ontmoet!

Dat ik deze jurk wilde dragen op deze dag , daar was ik snel over uit, maar de styling vond ik wat lastiger... De riem vind ik niet altijd mooi staan, juist omdat ik een buik heb , maakt een riem dat die meer aanwezig lijkt te zijn. Toch heb ik er dit keer juist wel voor gekozen, omdat het het zwart dat ik heb toegevoegd meer in balans brengt.

Kettingen draag ik momenteel niet zo veel, of ze moeten heel byzonder zijn, ik heb wel heel veel verschillende sjalen, de sjaal die ik hier om heb was ik meteen verliefd op , zwart met bloemen, overlopend van weinig bloemen naar heel veel bloemen, hij is van de primark en ik was meteen verliefd... door de vele verschillende roze en oranje kleuren vond ik hem mooi staan bij de jurk , ookal heeft hij niet dezelfde kleur erin zitten. Ik heb de sjaal met de uiteinden aan een kant geknoopt en daarna gewoon dubbel omgedaan, daardoor kon ik het zwart op de jurk leggen en de kleur bij mijn gezicht.... ja ja ik heb er over nagedacht... Je zou kunnen zeggen dat een sjaal voor mij ook wel een hele fijne comfortabele ketting is.

De schoenen is echt een probleem op het moment. Ik had geweldige laarzen die over de knie vielen, maar ik ben afgevallen en nu zijn mijn kuiten te smal en blijft hij niet meer zitten, waardoor ik ineens een heel ander model laarzen heb, ik heb ze daarom omgeslagen en af laten zakken waardoor daardoor zagen ze er uit als van die zwarte indiaanse laarzen... althans dat is de associatie die ik kreeg, het zijn natuurlijk flatjes, want anders lukt het me niet om er een hele dag op rond te stappen...

Je zou kunnen zeggen dat deze outfit is gebaseerd op comfort... als een huispak wat je in het openbaar kan dragen en iedereen vind je mooi en toch verzorgd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten