maandag 29 december 2014

mijn Nieuwjaarsoutfit.


Mijn lijf:
Ik denk dat het feit dat ik ben gaan bloggen niet betekend dat ik helemaal blij ben met mijn lijf, ik heb mijn issues, net als alle andere vrouwen. Hoe ga ik hiermee om? Aan de ene kant vind ik het fijn om met kleding en met stijl opzoek te gaan naar het veranderen van mijn min punten in andere vormen, of presentatie, zo probeer ik als appeltje er ook uit te zien als een zandloper. De ene keer lukt dat, de andere keer helemaal niet. Daarnaast probeer ik mijn pluspunten juist te benadrukken, plus punten die helemaal niet horen bij een zandloper figuur of bij een peertje. Zoals mijn slanke benen.

Wat maakt dat ik tevreden ben over mijn uiterlijk? Ik denk dat ik mij het prettigste voel in mijn eigen stijl, ik kijk naar andere bloggers en neem soms andere dingen over. Maar het meeste blij ben ik met mijn uiterlijk als het echt louise is.

Het verhullen van mijn vormen wordt daardoor steeds onbelangrijker. Ik denk dat echte acceptatie in mijn hoofd zit en niet in de laatse foto die ik van mezelf heb gemaakt. Alle bloggers maken foto's en doen dit zo dat zij vinden dat ze er het beste op staan, de ene keer ben je er meer blij mee dan de andere keer, maar wat belangrijker is, is hoe jij als mijn lezer kijkt naar je eigen lijf, hoe tevreden ben jij en hoe ga jij om met je plussen en je minnen.

Voor mij vandaag een outfit waarin ik mag zijn wie ik ben en die ook super is voor appeltjes!


Mijn stijl:CARMAKOMA DRESS MADONNA POLKA DOT

Wouw wat een leuke jurk, heb hem al heel veel op de foto gezien en vind het ook echt een top stuk, voor mij de ideale jurk voor oud en nieuw, want het is een dikkere gebreide jurk, maar de stof maakt niet dat je het snel te warm hebt en zorgt er wel voor dat je het niet meteen koud heb als je even buiten bent!

Hij valt door de zwaardere gebreide stof wat zwaarder waardoor hij heerlijk alle rondingen die je niet wil tonen wegvaagt! Ideaal.

Deze jurk is voor mij als appeltje ideaal omdat mijn dikke buik niet opvalt, maar mijn slanke benen daar en tegen wel, die komen hierdoor nog extra in de kijker, ik heb er een legging onder van de kik (duitse firma www.kik.de) een legging zwart met witte sterren voor oud en nieuw, ik had er ook een zwarte onder aan kunnen doen, maar ook ik wil wel eens mixen met printjes en dit legt nog meer de nadruk op mijn slanke knieen.

Daaronder heb ik mijn favoriete laarzen aan, over the knee valt bij mij op de knie, maar ik heb het geluk met mijn slanke benen dat ik zulke prachtige laarzen gewoon overal kan kopen.

De hele look maakt me blij en in een feeststemming en dat zie je meteen op de foto, ja het maakt wel degelijk uit wat je aantrekt het kan een grote invloed zijn op je humeur. Vooral ten goede.

Een Blog met al mijn plussen en ik ben er erg blij mee...
Wat trek jij aan met oud en nieuw?
Liefs Louise

jurk carmakoma hier te koop
legging, www.kik.de oude collectie
laarzen, deichmann en van haren oude collectie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten